Isnin, 30 November 2009

BAKAL DOKTOR

2 ulasan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


Suatu hari dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar di Bandar untuk mencari kedai makan. Dalam perjalanan, mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang- kangkang. Setelah memerhati keadaan orang tua itu ,pelajar A dengan confidennye berkata..

"Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry".

Pelajar B yang mendengar andaian rakannya itu termenung seketika seperti tidak bersetuju..Setelah berfikir beberapa ketika, pelajar B pulak berkata..

" Tak lah, pada pendapat aku, dia sebenarnya mengidap Sindrom Zovitzki"

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A berkata..

"Apa kata kita tanya je orang tua tu?"

Pelajar B pun setuju. Lalu mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok dari tadi pak cik jalan terkangkang macam ada masalah, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom Petry.

Orang Tua: Emm... bukan...

Pelajar B: (Dengan senyuman dan hidung yang kembang..) Haa..Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki kan!!.

Orang Tua: Hmm... itu pun bukan.

Pelajar A: Habis tu pak cik sakit apa???

Orang Tua: Emm, sebenarnya pak cik nak terkentut tadi... tapi sebab dah tak tahan sangat, pak cik terberak pulak dalam seluar... sebab tu la pak cik jalan terkangkang.


DAPATKAN LEBIH BANYAK CERITA LAWAK JENAKA DI WWW.RAJALAWAKJENAKA.COM SEKARANG!!

Comments

2 comments to "BAKAL DOKTOR"

Solehah berkata...
Isnin, November 30, 2009 9:02:00 PG

hehehehhehe..eh hi..slamat kenal..

Baha,Ashnur,Ude berkata...
Ahad, Jun 13, 2010 1:42:00 PG

HAHAHA LAWAK LAWAK.. TERKENTUT AKU

Catat Ulasan

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Make Your Own Gifts Here

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Brought to you by Alan log in