Khamis, 28 Januari 2010

LAWAK SI IBU MENGANDUNG DALAM BAS

3 ulasan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!





Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi.

"Encik, bolehkan bagi saya d uduk? Saya berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..".

Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut. Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap rokok, lalu wanita itu berkata,

"Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..".

Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang putung rokok tersebut. Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku, ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok. Macam mana aku nak pekena dia pula?

Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu berkata

"Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ....

DAPATKAN LEBIH BANYAK CERITA LAWAK JENAKA DI WWW.RAJALAWAKJENAKA.COM SEKARANG!!

Comments

3 comments to "LAWAK SI IBU MENGANDUNG DALAM BAS"

Sumijelly berkata...
Khamis, Januari 28, 2010 11:39:00 PTG

"Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ....

sabar jerla..dia leh balas balik...kah..kah..kah


http://sumijelly.com

eD's photography berkata...
Jumaat, Januari 29, 2010 1:16:00 PG

hahaha...:P terbaik la

cr3ap berkata...
Jumaat, Januari 29, 2010 7:30:00 PG

>.<. Nice one.

Regards from cr3ap
http://cr3ap85.blogspot.com/

Catat Ulasan

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Make Your Own Gifts Here

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Brought to you by Alan log in