Sabtu, 30 Januari 2010

MAKAN BURGER DI MALAM PERTAMA BERSAMA ISTERI

1 ulasan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!





Rahmat baru saja berkahwin dengan Erra. Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berdua berehat dalam bilik kerana keletihan mengemas dapur, membersihkan periuk, dan segala macam benda lagi. Sambil berehat mereka makan burger dari sebuah restoran makanan segera.

Emak Rahmat perangainya suka jaga tepi kain orang termasuk anak sendiri, pasang telinga dari balik pintu untuk mendengar perbualan anak dan menantu barunya.....

Erra : Bang,dah dipicit picit tak keluar keluar.

Rahmat : Memanglah dah lubangnya kecik.

Erra : Dah tu nak buat macam mana? Saya potong sajalah hujungnya!

Secara tiba tiba, emak Rahmat terus panik dan menolak pintu bilik lalu berteriak

Emak : Jangan gunting anu anak aku!!!!

Rahmat & Erra : ***#@##wtf%&?? Apahal ni mak???

Rupanya rupanya Erra hendak menggunting sos paket untuk makan burger bersama Rahmat. Emaknya dengan selamba badak kuar dari bilik anaknya dengan muka macam getah spender adanya..

DAPATKAN LEBIH BANYAK CERITA LAWAK JENAKA DI WWW.RAJALAWAKJENAKA.COM SEKARANG!!

Comments

1 comments to "MAKAN BURGER DI MALAM PERTAMA BERSAMA ISTERI"

aisha wUtevA!! berkata...
Sabtu, Januari 30, 2010 11:14:00 PTG

hahaha, malunye kalau aku jadik mak die tuh..
e2 ah sebuk sgt...
agk2 teringin tuh p ah cari cd belu, nk jugak kacau anak... haish

Catat Ulasan

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Make Your Own Gifts Here

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Brought to you by Alan log in