Ahad, 7 Mac 2010

SEORANG ANAK MERACUN BAPA SENDIRI

1 ulasan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


Ini sekadar cerita je..logik memang jauh sekali. gini ceritanya..

Ada sepasang suami isteri dapat anak kembar 3 orang ,mereka ni semua tengah menyusu lg, malangnya yg bongsu ni selalu je tak dapat menyusu sebab abg n kakak kembarnya yg menyusu dulu.

Kalau dapat pun belen2 jek... maka terfikir kat adik ni nak meracun akak n abg dia ni biar senang dia menyusu sorang2.

Satu hari dia pun sapulah racun kat puting susu ibunya ketika ibunya dah lelap nt bila kakak n abg dia menyusu tentu dia mati fikirnya lalu dia pun berpura2 tidur nak tengok abang n kakak dia terkena ...

Tgu punya tgu dia pun terlelap ..pagi besok kecoh sekampung sebab yg mati bukan kakak n abgnya tapi bapanya!!!


DAPATKAN LEBIH BANYAK CERITA LAWAK JENAKA DI WWW.RAJALAWAKJENAKA.COM SEKARANG!!

Comments

1 comments to "SEORANG ANAK MERACUN BAPA SENDIRI"

~ نورحياتي ~ berkata...
Ahad, Mac 07, 2010 5:34:00 PG

kelakarnyerr..

hahahahaha..

heiihhhhh.. :)

Catat Ulasan

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Make Your Own Gifts Here

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Brought to you by Alan log in