Ahad, 14 Mac 2010

EKOR DI BAHAGIAN DEPAN???

1 ulasan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


Suatu hari kat dalam hutan...

Monyet : Tarzan..., kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?

Tarzan : Tak ada apalah!

Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?

Tarzan : Aku kata tak ada..., tak ada lah!

Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So dia pun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk congkel rahsia Tarzan.

Seperti biasa, sebelum mandi Tarzan mesti buka cawat dia (itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok saja keadaan Tarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.

Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan...


DAPATKAN LEBIH BANYAK CERITA LAWAK JENAKA DI WWW.RAJALAWAKJENAKA.COM SEKARANG!!

Comments

1 comments to "EKOR DI BAHAGIAN DEPAN???"

helena's berkata...
Ahad, Mac 14, 2010 8:56:00 PTG

hahahahaha!

Catat Ulasan

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Make Your Own Gifts Here

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com Brought to you by Alan log in